ערכי יסוד מינהל הכספים
- ניהול כספי העירייה בנאמנות, הגינות ומקצועיות תוך מתן שרות יעיל
- עידוד מצוינות בשירות ומתן דגש למשאב אנושי
- חלוקת משאבים מקצועית והגונה שתאפשר ביצוע מדיניות וחזון הנהלת העיר
- שיפור והעמקת איכות השירות , בהסתמך על ניסיון העבר ומשוב מקבלי השרות
- עמידה בכל הנחיות ותקנות החוק , בעניין ניהול כספי הרשות תוך הקפדה על חוק יסודות התקציב וחוק אחריות אישית.
- חיזוק וטיוב הקשר הממוחשב עם יח' הקצה בעירייה
חזון (ארוך טווח) מנהל הכספים
- פעילות למען איתנות כלכלית
- עמידה ביעדי התקציב וההתחייבויות של הרשות
- פילוח המטרות השונות והצרכים השונים של הארגון ומקבלי השרות
- הרחבת בסיס הכנסות העירייה וניצול יעיל ואפקטיבי של ההוצאות, במטרה לאפשר הגדלת סל שירותים לתושב
- שיפור תנאי עבודה ומעבר לסביבת עבודה מתקדמת
גביה
- ריכוזיות ניהול גביית הכנסות עירוניות באגף הכנסות
- הגדלת בסיס החיוב, ע"י הגדלת שטחי תעשיה ומסחר באמצעות סקר מדידה
- מקסום תהליכי גביה ושיפור הבקרה עליהם
- הטמעת אמצעי תשלום אלקטרוניים חדשנים
- מתן שרות "אישי ללקוח" וקצור זמנים בתהליך
גזברות
- העמקת בקרת תהליכים לתכנון וביצוע התקציב ע"י תוכנת ניהול ומעקב
- ייעול בניהול חן' בנק, הקטנת עלויות ממון ומקסום הכנסות אשראי
- התאמת תוכנית העבודה כלל עירונית לתקציב המאושר ל-2009
- שיפור התאמות כרטיסים חו"ז עם ספקים והגדלתן
- כתיבת תהליכי עבודה נוספים 9001 I.S.O מהדורת 2000
תחומי עשייה |
יעדים מרכזיים (מדידים) |
קריטריונים להצלחה
(אופי המדידה) |
מחלקת שכר |
שינוי מבנה ארגוני של המחלקה לאור פרישת עובדים
הגברת תהליך בקרה על תהליכי עבודה קיימים |
כתיבת נהלי עבודה |
חשבות |
הנהגת תהליך בקרה מדגמית נוספת על הליך אישור חשבונות
בחינה מחודשת של תהליך אשור הזמנות רכש, עקב שינויי מחשוב שבוצעו |
|
מחלקת שיקים |
שפור הדיווח והבקרה של תהליך האכיפה
קבלת דוחות במספר חתכים שונים על מנת לבחון אמצעי תשלום זה ויעילותו . |
|
מחלקת עסקים |
בחינה מחודשת של מבנה המחלקה וחשיבות יחידת שומה במחלקה. |
|
מחלקת ספקים |
תכנון ממוחשב של תשלומים והכנסות, תזרים מזומנים |
|
מחלקת שומה |
איתור חריגות בניה ורישום תוספת בניה |
|
מחלקת גביה |
הגדרת תהליכי עבודה בין מחלקת חניה לקבלן גביה בנושא גביית דוחות חנייה . |
|
מטרות:
1. שיפור והעמקת איכות השירות, בהסתמך על ניסיון העבר ומשוב מקבלי השרות.
2. ביצוע העבודה עפ"י החוק והתקנות, בעניין ניהול כספי הרשות תוך הקפדה על חוק יסודות התקציב וחוק אחריות אישית.
3. חיזוק וטיוב הקשר הממוחשב עם יח' הקצה בעירייה.
4. הטמעת אמצעי תשלום אלקטרוניים חדשנים.
5. מתן שרות "אישי ללקוח" וקצור זמנים בתהליך.
6. אגף ההכנסות בעיריית נתניה , אמון על גביית המסים העירוניים מהתושבים בכל התחומים אשר נושקים לעבודת העירייה מול התושבים.