האגף לרישוי עסקים, חוזים ושילוט מופקד על מספר תחומים:
רישוי עסקים האגף משרת אלפי עסקים, מופקד על קשר עם גורמי הרישוי השונים ומתן סיוע וליווי בהוצאת רישיון עסק כנדרש בחוק. האגף משרת את כל התושבים והמבקרים בעיר ע"י אכיפת החוק באמצעות ביקורות ודוחות לעסקים המהווים סכנה לציבור. אופן השירותים המצוינים לעיל ניתן תוך מתן דגש על מוכוונות לקוח.
מכרזים האגף מטפל בכל נושא המכרזים באמצעות המכינה למכרזים ונותן שרות לכל האגפים בעירייה תוך התמקדות בהעלאת הדרישה לאיכות ורמת השירותים נדרשת המותאמת ליכולת המימון העירונית תוך שימוש באמצעי אכיפה ובקרה. במקביל לניהול המכרזים מנוהל קובץ חוזי הספקים העירוניים הכולל מעקב אחר תפוגות חוזים, הארכות חוזים נספחי ביטוח, ערבויות חוות דעת לשביעות רצון מספקים וכל הנושאים הקשורים להתקשרות עם הספק.
שילוט האגף מטפל בחיוב וגביית אגרות שילוט ומפקח על מתן היתר לשילוט, כסאות ושולחנות. מבצע הסרות שילוט פיראטי (פרויקטים מיוחדים) ואחראי על קבלן סקר שילוט.
כתובת האגף:
שד' ויצמן 22 קומה 4 נתניה.
טלפונים:
הנהלת האגף 09-8605823
שירות לקוחות 09-8605820/864/865
שלטים 09-8605879
מכרזים 09-8605868
תברואנים ומפקחים 09-8605860/861/862
פקס 09-8605877
מטרות :
1. אספקת סל שירותים איכותי "מכוון לקוח " בתחום רישוי עסקים, שילוט וטיפול במכרזים.
2. מתן סיוע מקצועי וליווי בעלי עסקים ויזמים בהוצאת רישיון עסק כנדרש בחוק.
3. טיפול בכל נושא המכרזים באמצעות המכינה למכרזים ומתן שרות איכותי לכל האגפים בעירייה.
4. התמקדות בדרישה לאיכות ומצוינות ורמת שירותים נדרשת המותאמת ליכולת המימון העירונית תוך שימוש באמצעי אכיפה ובקרה.
5.טיפול מקצועי בחיוב וגביית אגרות שילוט, פיקוח על מתן היתר לשילוט, כסאות ושולחנות. 6. הסרת שילוט פיראטי (פרויקטים מיוחדים) ברחבי העיר.
|